Στην κατάσταση της οικονομίας γενικότερα και ιδιαίτερα στη δεινή θέση στην οποία έχουν περιέλθει οι μικρομεσαίοι αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Δημοκρατικού Κόμματος, Μάριος Καρογιάν.
Αφού ευχήθηκε τα καλύτερα για τη νέα χρονιά, μιλώντας στο πλαίσιο εκδήλωσης και κοπής της βασιλόπιτας στα γραφεία του κόμματος, εξέφρασε την ανησυχία του για το μέλλον και κάλεσε όλους ψηφοφόρους και μη, να επιδείξουν σύνεση για το καλό του τόπου.
Ανάλογη εκδήλωση πραγματοποίησε και η ΕΔΕΚ, με τον Γιαννάκη Ομήρου να εστιάζει τις αναφορές του επίσης στα της οικονομίας του τόπου.
Το παρών του στην εορταστική εκδήλωση στα Κεντρικά Γραφεία της ΕΔΕΚ έδωσε και ο επίτιμος πρόεδρος της Βάσος Λυσσαρίδης, ο οποίος ζήτησε από όλους να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για ένα καλύτερο αύριο.
Ευχή όλων τα δύσκολα να περάσουν το συντομότερο δυνατό.