Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εξετάζεται το ενδεχόμενο τα κέντρα ελεύθερης προσέλευσης εμβολιασμού «walk in» να επεκτείνουν το ωράριο λειτουργείας τους. 

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Υγείας, μετά από εισήγηση του Προέδρου της Δημοκρατίας, Νίκου Αναστασιάδη τα «walk in» να εργάζονται από τις 8:00 το πρωί μέχρι τις 20:00 το βραδύ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. 

Μάλιστα, όπως πληροφορούμαστε αναμένεται να υπάρξουν ανακοινώσεις εντός των ημερών.