Σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Υγείας, μετά από εισήγηση του Προέδρου της Δημοκρατίας, Νίκου Αναστασιάδη τα «walk in» να εργάζονται από τις 8:00 το πρωί μέχρι τις 20:00 το βραδύ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Μάλιστα, όπως πληροφορούμαστε αναμένεται να υπάρξουν ανακοινώσεις εντός των ημερών.