Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 

Νοσηλευτές συγκεντρώθηκαν το πρωί έξω από το Υπουργείο Υγείας όπου διαμαρτυρήθηκαν για το νέο κατάλογο εκτάκτων νοσηλευτών ο οποίος δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα του κράτους την περασμένη εβδομάδα.

Οι νοσηλευτές καταγγέλλουν ότι με βάση το νέο κατάλογο 84 συνάδελφοι τους θα χάσουν τη δουλειά τους. Ζήτησαν την άμεση ανανέωση των συμβολαίων, όλων των νοσηλευτών που εργάζονται ως έκτακτοι στα Δημόσια Νοσηλευτήρια. 

 Η αντίδραση των νοσηλευτών επικεντρώνεται στο νέο σύστημα μοριοδότησης το οποίο όπως αναφέρουν σε γραπτή επιστολή δεν λαμβάνει υπόψιν την ημερομηνία αποφοίτησης από το πανεπιστήμιο ή την ημερομηνία εγγραφής στους καταλόγους των νοσηλευτών.