Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Οι αρμόδιοι Υπουργοί για θέματα υγείας στο Βέλγιο ανακοίνωσαν την Τετάρτη το πρωί πως εγκρίνουν την χορήγηση επιπρόσθετης δόσης σε όσους έλαβαν το μονοδοσικό εμβόλιο της Johnson&Johnson, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στον Βελγικό Τύπο.

 

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «De Morgen», η οποία επικαλείται βελγική κυβερνητική πηγή, η δεύτερη δόση ενδέχεται να αρχίσει να χορηγείται περί τα μέσα Δεκεμβρίου.

 

Η επιπρόσθετη δόση αναμένεται πως θα γίνει με εμβόλιο της BioNTech ή της Moderna.

 

Επίσημες ανακοινώσεις για το κατά πόσο οι αρχές θα προχωρήσουν με επιπρόσθετους εμβολιασμούς θα γίνουν μετά τη συνάντηση των Υπουργών στις 27 Νοεμβρίου.