Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Συνολικά 7.515 συμπολίτες μας έκαναν αίτηση για επιχορήγηση καινούργιου συμβατικού ποδηλάτου τύπου πόλης, δρόμου και ορεινής μετά και την έγκριση του Υπουργικού Συμβουλίου. 

Η Πύλη ποδηλάτου λειτούργησε σήμερα χωρίς κανένα παρατράγουδο, με την επισκεψιμότητα να ξεπερνά κάθε προσδοκία, ενώ συνολικά την Πύλη επισκέφθηκαν περισσότερα από 19.000 άτομα. 

Με τον Συνεργάτη του Υπουργού Μεταφορών, Αντώνη Μινίδη να δηλώνει ότι «άνοιξε παραμένει ανοιχτή, λειτούργησαν όλα, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, πήραμε τους πρώτους προεγκριθέντες οι οποίοι πήραν το ανάλογο μήνυμα για να προχωρήσουν με τις αιτήσεις τους». 

Σημειώνεται πως 500 άτομα θα λάβουν προέγκριση για την επιχορήγηση, η οποία ανέρχεται στα €200 με τη μέγιστη αξία του ποδηλάτου να ορίζεται στα €1000. 

Ακολούθως θα κληθούν να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους προκειμένου να τους αποσταλεί το χρηματικό ποσό των €200. 

«Έχουμε και επιλαχόντες οι οποίοι εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με οποιονδήποτε ο οποίος έχει πάρε προέγκριση θα πάρει τη θέση του, όπως έγινε και με τα ποδήλατα ΑμεΑ που έγινε χθες», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μινίδης.

Μεγάλο ήταν ταυτόχρονα και το ενδιαφέρον από τα άτομα με αναπηρία αφού συνολικά έγιναν 159 αιτήσεις με τις 25 πρώτες να λαμβάνουν προέγκριση. 

Σημειώνεται πως το κονδύλι που έχει δοθεί για το τρέχον έτος ανέρχεται στις εκατό χιλιάδες ευρώ οι οποίες αντιστοιχούν σε 500 αιτήσεις. Το σχέδιο αυτό θα επαναλειτουργήσει αρχές του 2022 με αυξημένο προϋπολογισμό.