Οι δηλώσεις του επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας βιοτεχνολογίας BioNTech Ουγκούρ Σαχίν στην κυριακάτικη εφημερίδα «Bild» έρχονται την ώρα που ο αμερικανικός φαρμακευτικός κολοσσός Pfizer, με τον οποίο συνεργάζεται για την παρασκευή εμβολίου κατά της Covid-19, ανακοίνωσε ότι έχει έτοιμο το χάπι κατά του κορωνοϊού.
«Από τον έβδομο, όγδοο ή ένατο μήνα μετά τις δύο πρώτες δόσεις του εμβολίου κατά της Covid, τα επίπεδα αντισωμάτων αρχίζουν να μειώνονται με αποτέλεσμα ο οργανισμός να είναι τρωτός στη νόσο», αναφέρει ο Ουγκούρ Σαχίν, τουρκικής καταγωγής.
Η αναμνηστική δόση αποκαθιστά την προστασία του εμβολιασμού
Σχολιάζοντας τα πορίσματα των κλινικών δοκιμών, ο διευθυντής της BioNTech υποστήριξε πως, όταν κάποιος μολυνθεί από Covid και είναι πλήρως εμβολιασμένος, δεν θα νοσήσει σοβαρά.
«Επιπλέον», τόνισε ο Σαχίν, «διαθέτουμε δεδομένα μελέτης που δείχνουν ότι μία αναμνηστική δόση αποκαθιστά την προστασία του εμβολιασμού (μετά την πάροδο των έξι μηνών από την δεύτερη δόση). Κι αυτό ισχύει και για την μετάλλαξη του ιού «Δέλτα».
Για το λόγο αυτό, όπως λέει, θα πρέπει οι ηλικιωμένοι να κάνουν επειγόντως την αναμνηστική δόση, έξι μήνες μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού.
Πηγή:protothema.gr