Το κτίριο θα στεγάσει τα Εξωτερικά Ιατρεία Λευκωσίας, το Τμήμα Οδοντιατρικών Υπηρεσιών, τον Έφορο Εταιρειών και τη Διοίκηση του Υφυπουργείου Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής.
«Η απόφαση για αγορά του κτηρίου λήφθηκε κατά παράβαση του σχετικού νόμου και χωρίς να υπάρχουν διαθέσιμες πιστώσεις στον κρατικό προϋπολογισμό και σχετική πρόνοια για αγορά ενός τέτοιου κτηρίου», είπε ο Γενικός Ελεγκτής, Οδυσσέας Μιχαηλίδης.
«Σε σύγκριση με το να κτίσουμε αντίστοιχο κτίριο εκτιμάται ότι το κράτος θα έχει ένα οικονομικό όφελος της τάξης των 7 εκατομμυρίων», ανέφερε ο Βουλευτής του ΔΗΣΥ, Ονούφριος Κουλλάς.
Αντιδράσεις στην αντιπολίτευση προκάλεσε και το γεγονός ότι το κτίριο κατασκευάζεται από εταιρεία η οποία σύναψε συμφωνία μίσθωσης της γης με το Ίδρυμα στο οποίο ανήκει, για συνολική διάρκεια 99 έτη, ενώ του Ιδρύματος προεδρεύει ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου.
«Για πρώτη φορά μετά από 60 χρόνια ύπαρξης της Δημοκρατίας αποφασίζεται η αγορά κτηρίου, που έχει ανεγερθεί σε γη την οποία εκμίσθωσε ο ιδιοκτήτης της», είπε η Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Ειρήνη Χαραλαμπίδου.
«Από πότε σταματούμε να διαπραγματευόμαστε με σωστό τρόπο και απευθείας προχωρούμε με αγορές , που κατά την άποψη μου είναι αλόγιστες;», ανέφερε ο Βουλευτής του Κινήματος Οικολόγων, Σταύρος Παπαδούρης.
Σημειώνεται ότι ο Οδυσσέας Μιχαηλίδης εισηγήθηκε όπως η βουλή σταυρώνει όλα τα κονδύλια για αγορά κτιρίων από το κράτος ούτως ώστε να ενημερώνεται επαρκώς προτού αγοραστούν.