Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ, «θα επαναλάβω αυτό που είναι συνειδητή επιλογή ζωής. Να κάνουμε ό, τι περνά από το χέρι μας, να κάμψουμε την οποιαδήποτε αδιαλλαξία. Είναι κρίμα, είναι άδικο, αυτός ο όμορφος τόπος, ο προικισμένος από το Θεό, να μένει μοιρασμένος».
Έκφραση συμπαράστασης στη Μαρωνίτικη κοινότητα η οποία, ανεβαίνει και αυτή το δικό της Γολγοθά, χαρακτήρισε την επίσκεψη στον Κορμακίτη ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ Στέφανος Στεφάνου.
«Η παρουσία μας εδώ, έχει να κάνει επίσης με το Κυπριακό. Σε ένα κλίμα μεγάλης απαισιοδοξίας εξαιτίας του αδιεξόδου και της συμπεριφοράς της Τουρκίας αλλά και της έλλειψης προοπτικής για επανέναρξη των διαπραγματεύσεων όμως, είμαστε εδώ για να εκφράσουμε την βούλησή μας να συνεχίσουμε την προσπάθεια για επίτευξη λύσης στο Κυπριακό», τόνισε ο Στέφανος Στεφάνου.
Το παρών του στην μεγάλη γιορτή των Μαρωνιτών έδωσε επίσης και ο πρόεδρος της Δημοκρατικής Παράταξης Μάριος Καρογίαν.