Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Με συγκεκριμένες προτάσεις μεταβαίνει αύριο ενώπιον του Υπουργικού Συμβουλίου, ο Υπουργός Υγείας Μιχάλης Χατζηπαντέλα, ο οποίος αφού άκουσε τις εισηγήσεις των Επιδημιολόγων, θα προτείνει τη χορήγηση της τρίτης δόσης στα άτομα ηλικίας 50 ετών και άνω, ενώ στις κατηγορίες θα προστεθούν επίσης και τα άτομα με σοβαρή παχυσαρκία, ανεξαρτήτως ηλικίας. 

Σύμφωνα με την Σύμβουλο του Υπουργού Υγείας, δρ. Ζωή Δωροθέα Πανά, «υπάρχει μια τέτοια συζήτηση και είναι η ώρα να συζητηθεί, διότι σιγά σιγά αυξάνονται τα δεδομένα σε σχέση με την πτώση της προστατευτικής ανοσίας από τον εμβολιασμό και όπως καταλαβαίνεται λόγω του ότι μπαίνουμε στο χειμώνα συγχρωτιζόμαστε και βλέπουμε ήδη στην Ευρώπη και δειλά δειλά και στην Κύπρο την επιδείνωση στην εικόνα μας». 

Θα παρουσιάσει επίσης πρόταση για παράταση των υφιστάμενων μέτρων μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου. Παράλληλα άρχισε ο προγραμματισμός του Υπουργείο Υγείας για τον κατ οίκον εμβολιασμό με την τρίτη ενισχυτική δόση στα άτομα που εμπίπτουν στην ηλικιακή ομάδα των 60 ετών και ανω. 

Όπως ανέφερε στον ΑΝΤ1 η Διευθύντρια Ιατρικών Υπηρεσιών, δρ. Όλγα Καλακούτα, «στις 6 του Νοέμβρη κλείνουν οι έξι μήνες από τη δεύτερη δόση των πρώτων εμβολιασμών που είχαν γίνει κατ οίκον και για αυτό το λόγο, ερχόμαστε τώρα και υπενθυμίζουμε ότι θα κάνουμε όλη αυτή τη διαδικασία για να ξεκινούμε να εμβολιάζουμε με την τρίτη δόση». 

Όπως εξήγησε η κυρία Καλακούτα, τα άτομα που έλαβαν την πρώτη και δεύτερη δόση κατ οίκον, είναι καταχωρημένοι στον κατάλογο και θα επικοινωνήσουν μαζί τους για διευθέτηση ραντεβού. Την ημέρα που θα λάβουν την ενισχυτική δόση θα πρέπει να υπογράψουν και ένα έντυπο συγκατάθεσης. Ταυτόχρονα θα γίνονται και εμβολιασμοί σε άτομα που θέλουν να λάβουν την πρώτη δόση.