Η Τουρκία ανεβάζει τους τόνους και εκβιάζει ωμά, με επιστροφή των γεωτρητικών της πλοίων στην κυπριακή ΑΟΖ.
Σύμφωνα με τον Υπουργό Εξωτερικών της Τουρκίας, Μεβλούτ Τσαβούσογλου, «η Κύπρος πρόκειται να ξεκινήσει γεωτρήσεις το Νοέμβριο. Εμείς πραγματοποιήσαμε έρευνες σε τεμάχια που η «τδβκ» μας έχει αδειοδοτήσει. Προς το παρόν τα τρία γεωτρύπανά μας είναι στη Μαύρη Θάλασσα, αλλά θα έρθουν για νέες γεωτρήσεις στην Ανατολική Μεσόγειο.»
Δεν είναι λόγια, δεν κάνουμε απλώς επίδειξη δύναμης, προειδοποίησε ο Τούρκος Υπουργός Εξωτερικών, επιμένοντας ότι δεν θα επιτρέψει σε κανένα να εισέλθει στην κατά τα λεγόμενά του, δική τους υφαλοκρηπίδα.
Στο ίδιο μοτίβο και οι αναφορές Ερντογάν, στο μήνυμά του με την ευκαιρία της επετείου της ίδρυσης της Τουρκικής Δημοκρατίας.
Όπως δήλωσε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, «εξολοθρεύσαμε τις προσπάθειες αποκλεισμού της χώρας μας και της «τδβκ» από τους πόρους υδρογονανθράκων στην Ανατολική Μεσόγειο.»
Διαβάστε Επίσης: Με δύο αντι-Navtex απάντησε η Κυπριακή Δημοκρατία στις τουρκικές Navtex
Την 98η επέτειο από την ίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας γιόρτασαν και στο ψευδοκράτος. Ουδείς ανέμενε κάτι διαφορετικό άλλωστε από τον υποτακτικό του Ταγίπ Ερντογάν, κατοχικό ηγέτη, Ερσίν Τατάρ, ο οποίος περνά περισσότερο χρόνο στην Τουρκία, παρά στα κατεχόμενα.
Το γεγονός αυτό έχει κάνει έξαλλους τους Τ/κ, με τη λεγόμενη Συντεχνία Τ/κ Δημόσιων Υπαλλήλων, να συγκεντρώνεται για διαμαρτυρία στο παράνομο αεροδρόμιο του Ερτζάν χθες βράδυ, όπου αφίχθη ο κατοχικός ηγέτης μετά από ένα ακόμη ταξίδι του στην Τουρκία.
Με πλακάτ και συνθήματα έψεξαν την υποτακτική στάση του στο καθεστώς της Άγκυρας, με τον ίδιο να απαντά, ρίχνοντας και άλλο λάδι στη φωτιά.
«Δεν με αποπροσανατολίζουν από το μονοπάτι μου οι επικρίσεις. Οι επαφές μου στην Τουρκία είναι πάντοτε επωφελείς για αυτή τη «χώρα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κατοχικός ηγέτης.
Ο στόχος μου είναι και θα είναι πάντα μια ισχυρή Τουρκία, από την οποία θα αντλεί δύναμη και το ψευδοκράτος, συμπλήρωσε προκλητικά ο Ερσίν Τατάρ.