Συνεχίζεται η πολιτική κόντρα που ξέσπασε ανάμεσα στον Δημοκρατικό Συναγερμό και το ΑΚΕΛ με φόντο τα Pandora Papers.
To ΑΚΕΛ απάντησε εκ νέου στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΔΗΣΥ το απόγευμα της Τρίτης.
Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωση του το ΑΚΕΛ αναφέρει πως «Νίκος Αναστασιάδης και Αβέρωφ Νεοφύτου κυβερνούν τον τόπο εδώ και 8 χρόνια. Και πάλι όμως, θεωρούν ότι ευθύνονται όλοι οι άλλοι εκτός από τους ίδιους για την κατάσταση που βρέθηκε η χώρα».
Την ίδια ώρα, τονίζεται πως «την ώρα που με δική τους ευθύνη η Κύπρος υφίσταται παγκόσμιο εξευτελισμό, Προεδρικό και Συναγερμός προσπαθούν απελπισμένα να κρυφτούν πίσω από την παρελθοντολογία. Καμία συναίσθηση ότι βοά ο τόπος και η Ευρώπη για τον κ. Αναστασιάδη και για την κυβέρνησή τους».
ΔΗΣΥ σε ΑΚΕΛ: Ας κοιταχτούν στον καθρέφτη και να κάνουν την αυτοκριτική τους
Νωρίτερα ο ΔΗΣΥ σε ανακοίνωση του, ανέφερε πως «αυτό που πραγματικά δεν πάει άλλο, είναι το θράσος του ΑΚΕΛ. Ως εδώ».
«Το ΑΚΕΛ καταφεύγει καθημερινά στον λαϊκισμό και στις ύβρεις προσπαθώντας να επιρρίψουν ευθύνες στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, την κυβέρνηση και τον Δημοκρατικό Συναγερμό. Το κόμμα, Του Μαρί. Του σκανδάλου της Δρομολαξιάς. Του βίντεο του Al Jazeera. Της δίκης με πρωταγωνιστή τον Μιλτιάδη Νεοφύτου. Των ανώνυμων εισφορών. Των διαγραφών δανείων», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Την ίδια ώρα, σημειώνεται πως «ας κοιταχτούν στον καθρέφτη, ας κάνουν την αυτοκριτική τους και μετά να καλούν σε διαμαρτυρία. Διότι αν είχαν έστω και μια σπιθαμή ειλικρίνειας, η πρώτη διαμαρτυρία θα έπρεπε να είναι ενάντια στον εαυτό τους».