Όπως τόνισε ο υφυπουργός Καινοτομίας Κυριάκος Κόκκινος, παρουσιάζοντας τον Προϋπολογισμό του υφυπουργείου στην επιτροπή Οικονομικών, άμεση λύση για γρήγορο διαδίκτυο, είναι η εισαγωγή οπτικών ινών σε οικιακά δίχτυα. Και ανακοίνωσε ότι το Υφυπουργείο του θα επιδοτήσει με πέραν των 72 εκατομμυρίων ευρώ, την εισαγωγή τους, παρέχοντας κίνητρα σε ιδιώτες, νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «θα δώσουμε κίνητρα με κουπόνια σε σπίτια και επιχειρήσεις για να μπορέσουν να βάλουν fiber optic στο σπίτι, δηλαδή οπτική ίνα. Διότι με το να πηγαίνει η οπτική ίνα έξω από το σπίτι, αλλά το σπίτι σου να μην έχει υποδομή οπτικής ίνας, είναι δώρο άδωρον».
Επίσης, εξήγγειλε μέχρι το Σεπτέμβριο του 2022 τη λειτουργία κεντρικής πύλης, η οποία σε πρώτο στάδιο θα δίδει τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετηθούν, διαδικτυακά από 100 υπηρεσίες του Κράτους.
Ο βουλευτής του ΔΗΣΥ Ονούφριος Κουλλά ανέφερε ότι «στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού προϋπολογίζονται έργα 170 εκ. από το Σχέδιο Ανάκαμψης και άλλα 150 εκατ., από κρατικούς πόρους τα επόμενα λίγα χρόνια».
Από πλευράς ΑΚΕΛ, ο Ανδρέας Καυκαλίας σημείωσε ότι «επιβάλλεται η δημόσια υπηρεσία να είναι διασυνδεδεμένη, οι πληροφορίες να κινούνται μεταξύ των Υπουργείων, χωρίς να ταλαιπωρούνται οι πολίτες».
Ο προεδρεύων της Επιτροπής Οικονομικών, Χρύσης Παντελίδης σημείωσε πως «και ο ίδιος ο Υφυπουργός αναγνώρισε την ανάγκη, το υπουργείο του, να επινοήσει και να επεξεργαστεί ένα σχέδιο καθολικής και οριζόντιας προστασίας των παιδιών».
Στην επιτροπή Οικονομικών παρουσιάστηκε και ο προϋπολογισμός του Γραφείου της Επιτρόπου Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Αίσθηση προκάλεσε η αναφορά της επιτρόπου Δέσπως Μιχαηλίδου, σε ότι αφορά την διερεύνηση των καταγγελιών για σεξουαλικές κακοποιήσεις παιδιών.
Με την Επίτροπο να δηλώνει πως «εκείνο που υπάρχει είναι η σιωπή. Και η σιωπή έχει να κάνει με τον καθένα από εμάς. Τι παρατηρούμε και τι καταγγέλλουμε από την σχολική κοινότητα, από τον κλινικό ψυχολόγο που μπορεί να παρακολουθεί το παιδί, ο καθένας πρέπει να παρατηρεί τα σημάδια και έχει υποχρέωση να αναφέρει».
Στην Επιτροπή, παρουσιάστηκε και ο προϋπολογισμός του Γραφείου της Εφόρου Κρατικών Ενισχύσεων, με την Στέλλα Μιχαηλίδου, να σημειώνει ότι άρχισε εκστρατεία ενημέρωσης για χρήση των απαλλακτικών κανονισμών και για άντληση κεφαλαίων από την Ευρώπη.
Η κα Μιχαηλίδου ανέφερε ότι «στόχος του Γραφείου μας είναι, η εκπαίδευση, καθοδήγηση, η γνωμοδότηση, όλων των αρμόδιων Αρχών».
Αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη δημιουργίας κουλτούρας στις αρμόδιες Αρχές.