Οι υποστηρικτές της μικρής μαχήτριας οι οποίοι βρίσκονταν στο πλευρό της όλους αυτούς της μήνες, σε μια προσπάθεια να συγκεντρώσουν το ποσό που απαιτείτο για τη θεραπεία της ετοίμασαν μια πολύ όμορφη έκπληξη.
Τοποθέτησαν μπαλόνια διαφόρων χρωμάτων στα οχήματα τους και πορεύτηκαν προς το σπίτι της, τραγουδώντας και χαρίζοντας της χαρά.
Το 12 μηνών αγγελούδι βγήκε στο μπαλκόνι καθώς δεν μπορεί να έρθει σε επαφή με κανένα πέραν από την οικογένεια της, ώστε να προστατευτεί από τους ιούς.
Η μητέρα της μικρής Άσιας δήλωσε, «σας ευχαριστούμε θερμά όλους που ήσασταν στο πλευρό μας, είναι ευτυχία που σας είχαμε δίπλα μας».
Ενώ ο πατέρας σημείωσε ότι «όπως καλά γνωρίζετε το θέμα αυτό έχει κλείσει για την Άσια και θα αρχίσει να μεγαλώνει με υγεία και το πιο σημαντικό θα μεγαλώνει με την αγάπη όλων εσάς και πλέον όλοι να καταλάβουμε ότι όλοι να ευχόμαστε να μην υπάρχουν άλλα άρρωστα παιδιά σε αυτό τον κόσμο».
Ο πατέρας της μικρής με δηλώσεις στον τουρκοκυπριακό τύπο ευχαρίστησε το προσωπικό του Μακάρειου Νοσοκομείου, τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας και την εκπρόσωπο της εταιρείας Novartis η οποία παρείχε τη θεραπεία που χρειαζόταν το μικρό αγγελούδι.