Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στη 00:30 τα μεσάνυχτα, είναι προγραμματισμένη η συνάντηση του προέδρου των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν, με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, προκειμένου όπως αναφέρεται στο επίσημο πρόγραμμα του που εκδόθηκε χθες το βράδυ μετά την εισαγωγή του Πατριάρχη στο Νοσοκομείο George Washington , να καλωσορίσει την επίσημη αντιπροσωπεία της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας στον Λευκό Οίκο. 

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης εξήλθε νωρίς το πρωί από το Νοσοκομείο, ευδιάθετος και χαρούμενος, όπως δήλωσε, για το αίσιο τέλος της περιπέτειας της υγείας του. «Πάνω απ όλα η υγεία και τίποτα άλλο», δήλωσε στους δημοσιογράφους που τον ανέμεναν έξω από το George Washington. 

Μετά την έξοδο του από το νοσοκομείο πήγε στην τουρκική πρεσβεία, όπου προγευμάτισε με τον πρέσβη της χώρας στην Ουάσιγκτον. 

Στις 3.30 τοπική ώρα - 22:30 ώρα Κύπρου - θα συναντηθεί με τον υπουργό Εξωτερικών, Αντονι Μπλίνκεν στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ και δύο ώρες αργότερα θα γίνει δεκτός από τον πρόεδρο Τζο Μπάιντεν στον Λευκό Οίκο. 

Στη συνάντηση θα παραστούν ο Μητροπολίτης Χαλκηδόνος Εμμανουήλ και ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος. 

Οι συμβολισμοί ισχυροί, καθώς όπως επισημαίνουν διπλωματικές πηγές δεν είναι καθόλου τυχαίο που ο πρόεδρος Μπάιντεν θα υποδεχθεί στο Οβάλ Γραφείο τον προκαθήμενο της Ορθόδοξης Εκκλησίας πριν από τον πιεστικό Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος τον περασμένο μήνα έφυγε άπραγος από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Διαβάστε επίσης: Στο νοσοκομείο λόγω αδιαθεσίας ο Οικουμενικός Πατριάρχης