Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εντατικοποιείται η προσπάθεια του Υπουργείου Υγείας για αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται στους ογκολογικούς ασθενείς. Ως μέρος της Εθνικής Στρατηγικής για τον Καρκίνο, προχωρά η δημιουργία Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου, με τον διορισμό του δρος Παύλου Ε. Δράκου στην θέση του Προέδρου του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου.

Ο δρ. Δράκου φιλοξενήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 βάζοντας από την αρχή ψηλά των πήχη των προσδοκιών. «Να προσφέρουμε στους ασθενείς με καρκίνο υπηρεσίες υψηλού επιπέδου» ανέφερε χαρακτηριστικά, παραθέτοντας τις δικές του φιλοδοξίες αλλά και βλέψεις, στο πολύ κρίσιμο αυτό πεδίο της υγείας.

Σημείωσε ότι το Ινστιτούτο θα μεριμνήσει για τον συντονισμό όλων των ογκολογικών υπηρεσιών, να προβεί σε ενδελεχή έλεγχο των ελλείψεων και ακολούθως θα ανακοινώσει τις κατευθυντήριες γραμμές.

«Η Κύπρος είναι σε ένα πάρα πολύ ψηλό επίπεδο προσφοράς ογκολογικών υπηρεσιών, αυτό που χρειάζεται είναι ένα συμμάζεμα, ένας συντονισμός» ανέφερε εν συνεχεία, γιατί στόχος αποτελεί η Κύπρος να καταστεί εφάμιλλη άλλων κέντρων του εξωτερικού.

Έστειλε μάλιστα και ένα μήνυμα προς όσους συμπολίτες μας δίνουν την μάχη με τον καρκίνο, λέγοντας ενδεικτικά, «χρειάζεται να έχει εμπιστοσύνη. Να νιώθει ότι οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι καλές υπηρεσίες στην Κύπρο».

Σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, το επόμενο διάστημα θα διοριστούν και τα υπόλοιπα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, ώστε το ταχύτερο δυνατό να είναι σε θέση το Ινστιτούτο να προσφέρει τις υπηρεσίες του προς όφελος των πασχόντων με καρκίνο.

Στόχος της Εθνικής Στρατηγικής για τον Καρκίνο, η οποία είναι σε συνάρτηση με την Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τον Καρκίνο, είναι η ορθολογιστική αντιμετώπιση της ασθένειας του καρκίνου και η παροχή της καλύτερης δυνατής βοήθειας στους πάσχοντες από την πρώιμη πρόληψη μέχρι τη θεραπεία και την ανακουφιστική φροντίδα.

Στον Σύνδεσμο ΕΔΩ η ιστοσελίδα του Υπουργείου για την Εθνική Στρατηγική για τον Καρκίνο