Ο Τούρκος πρόεδρος είχε δηλώσει έντονη δυσαρέσκεια με το εν λόγω γεγονός, ενώ είχε επιλέξει να τραβήξει το σκοινί φέρνοντας και πάλι στο τραπέζι το θέμα των S-400, για το οποίο οι ΗΠΑ έχουν αντιδράσει έντονα.
Ωστόσο, όπως αναφέρουν σήμερα τουρκικά ΜΜΕ, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, αναμένεται να συναντηθεί κατ’ ιδίαν με τον Αμερικανό ομόλογό του στο περιθώριο της Συνόδου των G20, στην Ρώμη, στα τέλη Οκτωβρίου, σύμφωνα με την TRTHaber.
Το τετ α τετ θα πραγματοποιηθεί στη σκιά των δηλώσεων Ερντογάν, που εμφανίστηκε δυσαρεστημένος από την αμερικανική στάση απέναντι στη χώρα του. Ο Τούρκος πρόεδρος δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «δεν ξεκινήσαμε καλά με τον Μπάιντεν».
«Θέλω εμείς (Τουρκία και ΗΠΑ), ως δύο χώρες του ΝΑΤΟ, να είμαστε φίλοι και όχι αντίπαλοι. Αλλά η τρέχουσα κατάσταση δεν είναι πολύ καλή. Με βάση τα σχεδόν 19 χρόνια εργασίας μου ως πρωθυπουργός και πρόεδρος, μπορώ να πω ότι, δυστυχώς, τώρα δεν είναι η καλύτερη στιγμή στις σχέσεις με τις ΗΠΑ. Δούλεψα καλά με τους Μπους, Ομπάμα και Τραμπ, αλλά δεν μπορώ να πω ότι ξεκινήσαμε καλά με τον Μπάιντεν» είχε πει ο Ερντογάν.
Πηγή:in.gr