Η συνομολόγηση του Μνημονίου αποτελεί ακόμα μια έκφραση των διαχρονικά άριστων σχέσεων Κύπρου-Γαλλίας, σηματοδοτώντας, παράλληλα, την πιο γόνιμη, στην ιστορία της συνεργασίας των δύο χωρών, περίοδο και μια νέα, λαμπρότερη εποχή για το Δημόσιο Σχολείο της Κύπρου.
Αναμφίβολα, η πιστοποίηση της Γαλλικής Γλώσσας ανοίγει νέους ορίζοντες για τους μαθητές και μαθήτριες της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και καθιστά το σχολείο τη γέφυρα που συνδέει τη μάθηση με τις πραγματικές ανάγκες των αποφοίτων του για σπουδές και εργασία.
Η πιστοποίηση της Γαλλικής Γλώσσας, αλλά και η υλοποίηση του σχεδίου επέκτασης της διδασκαλίας της σε Λύκεια και Τεχνικές Σχολές θα αποτελέσουν πολύτιμο διαβατήριο για τους Κύπριους αποφοίτους προς μια χώρα με σπουδαία πανεπιστήμια. Παράλληλα, θα εμπλουτίσει, θα εμβαθύνει και θα δώσει νέα ώθηση στην παιδαγωγική διαδικασία.
Η υπογραφή του Μνημονίου Συναντίληψης για την πιστοποίηση της Γαλλικής Γλώσσας στο δημόσιο σχολείο, και η εισαγωγή της στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, είναι επένδυση στην παιδεία∙ είναι όμως και σπουδαία επένδυση στις Γάλλο-Κυπριακές σχέσεις. Αποδεικνύει στην πράξη, τη θέληση των δύο χωρών για συνεργασία και εμβάθυνση των σχέσεων τους σε όλους τους τομείς.