Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σύγχυση έχει προκληθεί στους πολίτες αναφορικά με τη χορήγηση της  3ης δόσης του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, σε άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, με το Υπουργείο Υγείας να προβαίνει σε διευκρινήσεις. 

Όπως αναφέρει σε ενημέρωση του για να χορηγηθεί η ενισχυτική δόση σε άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες πρέπει να παρέλθουν τέσσερις εβδομάδες από τη 2η δόση του εμβολίου.

«Η περίοδος των έξι μηνών αφορά όλους τους υπόλοιπους πολίτες (65 και άνω, επαγγελματίες υγείας, διαμένοντες σε οίκους ευγηρίας)», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ενημέρωση του Υπουργείου Υγείας.