Όπως αναφέρει σε ενημέρωση του για να χορηγηθεί η ενισχυτική δόση σε άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες πρέπει να παρέλθουν τέσσερις εβδομάδες από τη 2η δόση του εμβολίου.
«Η περίοδος των έξι μηνών αφορά όλους τους υπόλοιπους πολίτες (65 και άνω, επαγγελματίες υγείας, διαμένοντες σε οίκους ευγηρίας)», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ενημέρωση του Υπουργείου Υγείας.