Διοργανωτές της έκθεσης των λιλιπούτειων καλλιτεχνών είναι το Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο Λευκωσίας και το τέταρτο δημόσιο νηπιαγωγείο Αγλαντζιάς.
Τίτλος της έκθεσης που γίνεται με αφορμή την προεδρία της Κύπρου στο συμβούλιο της ευρωπαϊκής ένωσης είναι "Λευκωσία η πόλη μου -Μία Ευρωπαϊκή πόλη"
Το τέταρτο δημόσιο νηπιαγωγείο Αγλαντζιάς διοργάνωσε ειδικό πρόγραμμα για το 2012 με στόχο οι μικροί μαθητές να γνωρίσουν καλύτερα την Ευρώπη με πρώτο σταθμό τη Λευκωσία και τον πολιτισμό της.
Στα εγκαίνια παρέστη και ο Δήμαρχος Λευκωσίας Κωνσταντίνος Γιωρκάτζης, ο οποίος συνεχάρη τα παιδιά για τις δημιουργίες τους
Η έκθεση θα παραμείνει ανοικτή έως τις 27 Ιανουαρίου 2013.