Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ως ελάχιστο φόρος τιμής στους συγχωριανούς τους που θυσιάστηκαν για την ελευθερία του τόπου, το συμβούλιο και τα οργανωμένα σύνολα της κατεχόμενης κοινότητας Καπούτι Μόρφου, τέλεσαν το απόγευμα τα αποκαλυπτήρια του μνημείου πεσόντων και αγνοουμένων 1974.

Το μνημείο βρίσκεται στην οδό Ανεξαρτησίας στην Λακατάμια μακριά από την κατεχόμενη γενέθλια γη και τα αποκαλυπτήρια τέλεσε ο υπουργός άμυνας Χαράλαμπος Πετρίδης, εκ μέρους του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Ο Υπουργός Άμυνας, Χαράλαμπος Πετρίδης, ανέφερε πως «μου δίνεται η ευκαιρία να κλείνω ευλαβικά το γόνυ στους ήρωες της κοινότητας αλλά και ενώσω τις προσευχές μου με τις δικές σας για την οριστική επίλυση του δράματος των αγνοουμένων».

Την ίδια ώρα, ο Πρόεδρος του Κοινοτικού Συμβουλίου Καπουτί, Αντώνης Ζάμπας, επισήμανε πως «τα αισθήματα σήμερα είναι ανάμεικτα, νιώθουμε χαρά γιατί επιτέλους ολοκληρώσαμε ως Κοινοτικό Συμβούλιο με άλλα οργανωμένα σύνολα το μνημείο».

Η εκδήλωση άρχισε με την άφιξη φλόγας από την ομάδα εφέδρων καταδρομέων του σωματείου «Σταύρου Στυλιανίδη» και τρισάγιο και δέηση.

*Φωτογραφίες Mattpress

Δείτε φωτογραφίες από τα αποκαλυπτήρια του μνημείου: