Τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης σε πάσχοντες συνανθρώπους μας προσφέρει ο δήμος Έγκωμης σε συνεργασία με την εκκλησία και τη σχολική εφορία του δήμου.
Συγκεκριμένα από τις τρείς του Δεκεμβρίου και μέχρι τις δέκα επτά ο δήμος διοργανώνει εκστρατεία συλλογής τροφίμων στους ιερούς ναούς αγίων Πάντων και Αγίου Νικολάου και καλεί όλους να προσφέρουν απλόχερα ιδιαίτερα αυτές τις άγιες μέρες.
Ήδη σύμφωνα με τον δήμαρχο Έγκωμης Ζαχαρία Κυριάκου έχουν καταρτιστεί κατάλογοι με τις άπορες οικογένειες του δήμου για να δοθούν τα πακέτα αγάπης
Την ίδια ώρα χριστουγεννιάτικα τραγούδια από παιδικές φωνούλες είχαν την χαρά να απολαύσουν το απόγευμα όλοι όσοι βρέθηκαν στο τέρμα της Ονασαγόρου.
Ανάμεσα τους ο δήμαρχος Λευκωσίας Κωνσταντίνος Γιωρκάτζης και μέλη του δημοτικού συμβουλίου