Πριν από τη ψηφοφορία ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εργασίας Αντρέας Καυκαλιάς έκανε λόγο για ακόμα ένα εναρμονιστικό που κατατίθεται εκπρόθεσμα, ενώ η Κυπριακή Δημοκρατία τελεί υπό διαδικασία παράβασης και έλαβε αιτιολογημένη γνώμη, προσθέτοντας ότι η εναρμόνιση της Κυπριακής Δημοκρατίας στη συγκεκριμένη νομοθεσία έπρεπε να είχε γίνει προ διετίας.
Πρόσθεσε ότι με υπευθυνότητα η Επιτροπή Εργασίας εξέτασε το νομοσχέδιο κατεπειγόντως για να καλύψει την ανευθυνότητα της Κυβέρνησης.