«Θα έπρεπε αν έχουν παιδιά ή εγγόνια, να τα φέρουν εδώ σε αυτό το σχολείο για να καταλάβουν τι σημαίνει, να έρχονται τα μωράκια μας εδώ και να έχουν πονοκεφάλους, να κάμνουν εμετούς, να μην μπορούν να αναπνεύσουν και να λεν μάμα έχω πονοκέφαλο εν μπορώ να διαβάσω», ανέφερε στην κάμερα του ΑΝΤ1 μια μητέρα.
«Περιμένουμε ακόμα, ξεκίνησε το σχολείο, είπατε 13 του μήνα θα ήσασταν έτοιμοι. Πούντο; Δουλεύκουν σήμερα. Εγώ εχτές έκατσα σπίτι μου χαμέ, εγονάτισα που δεν ανάπνεα», είπε μια άλλη μητέρα.
«Αν υπάρχει τόσο σοβαρό κόλλημα, ανώτερο από την υγεία του κάθε ανθρώπου, ας μας αποζημιώσουν να εγκαταλείψουμε την περιοχή. Δεν πρέπει να συνεχιστεί η όλη κατάσταση», τόνισε μια άλλη μητέρα.
Η υγεία των παιδιών μας είναι αδιαπραγμάτευτη, ήταν ένα από τα μηνύματα που έστειλαν οι γονείς προς το Υπουργικό Συμβούλιο και την Κυβέρνηση, ζητώντας την παρέμβαση του ίδιου του Προέδρου της Δημοκρατίας
« Η απόφαση είχε ληφθεί από τον Ιούλιο του 2020 και με βάση τις δηλώσεις που είχαν γίνει, επρόκειτο να γίνει η μετακίνηση εντός χρονικού διαστήματος 6 έως 8 μηνών. Αυτό το διάστημα έχει παρέλθει από τον περασμένο Μάρτιο», είπε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Γονέων Γ Δημοτικού Σχολείου Ιδαλίου, Κυριάκος Κυριάκου.
«Ακόμα τα ασφαλτικά δεν έχουν μετακινηθεί. Στην ουσία δεν έχει υλοποιηθεί η απόφαση της Πολιτείας. Εκφράζουμε την απογοήτευση μας γιατί φαίνεται ότι μπαίνουμε σε μια χρονιά, όπου θα ζήσουμε ότι εζούσαμε μέχρι τώρα», είπε ο Δήμαρχος Ιδαλίου, Λεόντιος Καλλένος.
Οι γονείς προειδοποιούν με πιο δυναμικά μέτρα και με κλείσιμο δρόμων το ερχόμενο Σάββατο
*Φωτογραφίες από την εκδήλωση διαμαρτυρίας:


