Την ίδια ώρα θετικό χαρακτήρισε το γεγονός ότι τα κρούσματα παρουσιάζουν μείωση κάτι που όπως είπε είναι αποτέλεσμα της ανόδου της εμβολιαστικής κάλυψης της εφαρμογής του SafePass και της τήρησης των μέτρων.
«Το SafePass φαίνεται να δούλεψε, και θα δουλέψει ακόμα περισσότερο και τώρα με την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία», σημείωσε.
Απαραίτητο όπως τόνισε είναι να συνεχίσουν να τηρούνται τα μέτρα από όλους και από εμβολιασμένους και μη καθώς δεν χωράνε εφησυχασμοί ενόψει χειμώνα.
«Αν συνεχίσουμε να τηρούμε τα μέτρα και αυξηθεί περισσότερο η εμβολιαστική κάλυψη στα σχολεία πιστεύω ότι θα έχουμε ένα καλύτερο χειμώνα», είπε καταλήγοντας.
Δείτε όσα ανέφερε η δρ Κολιού σε παρέμβαση της στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» :