Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Οι κινητοποιήσεις ακολουθούν την απόφαση του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης να επικαιροποιήσει τη βάση δεδομένων της απογραφής των υπαλλήλων, διαγράφοντας από τη λίστα και θέτοντας σε διαθεσιμότητα όλους τους υπαλλήλους Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, οι οποίοι ανήκουν σε φορείς που δεν απέστειλαν στοιχεία στο υπουργείο.
 
Πορεία πραγματοποίησαν και σήμερα εργαζόμενοι στους Δήμους, οι οποίοι έφτασαν στη Βουλή και κατάφεραν να περάσουν στο προαύλιο του Κοινοβουλίου, κατεβάζοντας τα προστατευτικά κιγκλιδώματα. Οι διαδηλωτές αποχώρησαν χωρίς να γίνουν επεισόδια και συνέχισαν με καθιστική διαμαρτυρία.
 
Διαδηλωτές απέκλεισαν και το Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΕΑΔΥ), στη Σταδίου, όπου βρισκόταν ο Υπουργός Εργασίας, Γιάννης Βρούτσης. Οι διαδηλωτές αποχώρησαν και πραγματοποίησαν πορεία στην πλατεία Κοτζιά.
 
Η ΠΟΕ – ΟΤΑ έχει προαναγγείλει κινητοποιήσεις και για την επόμενη βδομάδα με 48ωρη απεργία για την ερχόμενη Δευτέρα και Τρίτη, ενώ για την Τετάρτη προβλέπεται συμμετοχή στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που έχει κηρύξει ξ ΑΔΕΔΥ. Οι εργαζόμενοι στους δήμους θα απέχουν και το σαββατοκύριακο από τα καθήκοντα τους, μεταξύ των οποίων και από την αποκομιδή των απορριμμάτων.
 
Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από την αίθουσα συνεδριάσεων της Διάσκεψης των Προέδρων στη Βουλή και στάση εργασίας μέχρι τις 3 το μεσημέρι, πραγματοποίησαν και  οι υπάλληλοι της Βουλής, διαμαρτυρόμενοι για την προώθηση με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, περικοπής των αποδοχών τους κατά 25% και κατάργησης των υπερωριών.
 
Οι υπάλληλοι της Βουλής προειδοποιούν μάλιστα ότι αν η κυβέρνηση φέρει στην Βουλή την επίμαχη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, αυτή δε θα κυρωθεί, καθώς οι ίδιοι δε θα μπουν στην αίθουσα της Ολομέλειας για να εκτελέσουν τα καθήκοντα τους, προκειμένου η συνεδρίαση να προχωρήσει. Οι εργαζόμενοι αύριο θα πραγματοποιήσουν έκτακτη Γενική Συνέλευση, για να καθορίσουν τις περαιτέρω δράσεις τους.