Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Επιστροφή στις σχολικές αίθουσες, με παρατράγουδα, μικροπροβλήματα και κακές συνήθειες από κάποιους μαθητές στη Λευκωσία και τη Λεμεσό. 

Λίγο πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι, ομάδα μαθητών εμφανίστηκε στο σχολείο της Ακρόπολης με πυρσούς και καπνογόνα. 

Ενώ κάποιοι από αυτούς κρατούσαν και μαύρα πανό. 

Όπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Πρόδρομος Προδρόμου, « τέτοιου είδους ενέργειες έκτροπα μέσα στο σχολείο και κυρίως ενέργειες που στρέφονται εναντίον των εκπαιδευτικών και συμμαθητών/τριων τους επιφέρουν κυρώσεις». 

Την ίδια ώρα στη Λεμεσό οι μαθητές επέστρεψαν στα σχολεία με κόρνες και εν πομπή με τα οχήματα και μηχανάκια τους 

Και όλα αυτά ήταν μόνο η αρχή. Αφού η υποχρεωτική προσκόμιση και επίδειξη του safepass στην είσοδο των σχολικών μονάδων, είχε ως αποτέλεσμα να σχηματιστούν ουρές και να καθυστερήσουν οι μαθητές να μπουν στις τάξεις.

«Δεν θα είναι και στην συνέχεια το ίδιο σχεδόν το σύνολο των εκπαιδευτικών έχει φανεί ότι διαθέτουν εμβολιασμό δεν θα ελέγχονται καθημερινά το ίδιο και μεγάλη μερίδα μαθητών ένας αριθμός που συνεχώς αυξάνεται», δήλωσε για αυτό το φαινόμενο ο Πρόδρομος Προδρόμου. 

Σήμερα υπήρξαν και μαθητές που είδαν την πόρτα εξόδου πριν καλά καλά αρχίσει η νέα σχολική χρονιά, αφού δεν είχαν μαζί τους SafePass. 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των Οργανωμένων Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης, Χαράλαμπο Διονυσίου, «υπήρχαν περιπτώσεις σε κάποια σχολεία μιλάμε για πολύ μικρό αριθμό στον σύνολο τον μαθητών, ένα δύο περιπτώσεις σε κάποια σχολεία όπως αναφέρεται και στο πρωτόκολλο δεν μπορούν να γίνουν δεκτά παιδία ή άλλοι εργαζόμενοι χωρίς τη προσκόμιση του SafePass και κάποια παιδία έχουν ειδοποιηθεί οι γονείς για να τα παραλάβουν από το σχολείο». 

Από τον πλευρά του ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Κώστας Χατζησάββας ανέφερε πως «οι διευθυντές αυτών των συγκριμένων σχολείων επικοινώνησαν με τους γονείς και τους παρακάλεσαν να επιτρέψουν στα παιδία τους να κάνουν τον έλεγχο έτσι ώστε από αύριο να έρθουν κανονικά στο σχολείο διότι από αύριο αρχίζουν κανονικά τα μαθήματα ». 

Όσο για τα μονά θρανία, έγινε εκείνο το οποίο αναμενόταν. Δεν υπήρχαν σε όλες τις τάξεις. 

 «Έχουν παραδοθεί μέχρι σήμερα σε όλες τις μονάδες γύρω στις 45 με 50 χιλιάδες θρανία και μέσα στον Σεπτέμβριο αρχές Οκτωβρίου θα παραδώσουμε τα υπόλοιπα τα οποία βασικά αντιπροσωπεύουν τη Λεμεσό, οι υπόλοιπες επαρχίες είναι κανονισμένα τα θρανία σε όλες τις σχολικές μονάδες», η αναφορά του προέδρου των Σχολικών Εφορειών, Ντίνου Έλληνα. 

Σύμφωνα με τον κύριο Έλληνα, σε κάποιες αίθουσες λόγω των διαστάσεων, θα τοποθετηθούν μόνα και διπλά θρανία, τηρουμένων ωστόσο των απαραίτητων αποστάσεων.