Όπως μεταδίδει το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, το ιστορικό κτίριο είναι όπως σημειώνει η εφημερίδα παραμελημένο.
«Το τμήμα του κάστρου, το οποίο χτίστηκε για να προστατεύσει το λιμάνι της Αμμοχώστου από πιθανή επίθεση του εχθρού, καταστρέφεται καθημερινά. Εκτός από τα ερείπια, ο πυθμένας του τείχους του κάστρου έχει μετατραπεί σε αποθήκη. Εκτός από τα πλοία που περιμένουν επισκευή, πολλά παλiοσίδερα στοιβάζονται στο κάτω μέρος του κάστρου», γράφει η εφημερίδα.
Μέρος του κάστρου αποκαταστάθηκε μετά από εργασίες που χρηματοδοτήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συνεργασία με το Αναπτυξιακό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών [UNDP].
Οι εργασίες αποκατάστασης όμως έχουν σταματήσει, γράφει η εφημερίδα και αναφέρει ακόμα πως σε μια από τις εισόδους του κάστρου, υπάρχουν ίχνη της επίθεσης των βανδάλων με βαφή σπρέι.