Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με το κακό «έθιμο» της πρώτης ημέρας επέστρεψαν στις σχολικές αίθουσες οι μαθητές. Μαθητές ορισμένων σχολείων μετέβησαν στο σχολείο εξοπλισμένοι με βεγγαλικά και φωτοβολίδες για να γιορτάσουν την πρώτη ημέρα.

Σε δηλώσεις του στο ant1.com.cy, ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Κώστας Χατζησάββα, ανέφερε πως σε ορισμένα σχολεία κάποιοι μαθητές πήγαν με βεγγαλικά και φωτοβολίδες την πρώτη ημέρας επιστροφής του σχολείου.

Κακή συνήθεια χαρακτήρισε τα περιστατικά που σημειώνονται την πρώτη ημέρα επιστροφής των μαθητών στα σχολεία.  

Ομαλά κυλάει η πρώτη ημέρα

Παρόλα αυτά, όπως τόνισε η πρώτη ημέρα κυλάει ομαλά με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να βρίσκονται στις τάξεις τους, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιαστεί πρόβλημα.

«Έγινε ο διαχωρισμός των μαθητών της Α’ τάξης Λυκείου και της Α’ τάξης Γυμνασίου. Έγινε ο έλεγχος των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς για το SafePass. Οι μαθητές βρίσκονται μέσα στις τάξεις τους με τους υπεύθυνους τμημάτων και δεν παρατηρείται το παραμικρό πρόβλημα», τόνισε ο κ. Χατζησάββα.

Κινητές Μονάδες Δειγματοληψίας από αύριο στις σχολικές αίθουσες

Από αύριο στα σχολεία θα παρευρίσκονται κινητές μονάδες δειγματοληψίας για να διενεργούν ελέγχους στους μαθητές.

«Από αυτή την εβδομάδα θα έρθουν κινητές μονάδες δειγματοληψίας από το Υπουργείο Υγείας ώστε να διενεργεί ο έλεγχος των 72 ωρών», δήλωσε ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ.

Ερωτηθείς για τις κινητές μονάδες εμβολιασμού, εξήγησε πως θα ενημερωθούν οι μαθητές και οι γονείς και αν εκδηλωθεί ενδιαφέρον τότε θα έρθουν στα σχολεία.

Ταυτόχρονα, τόνισε πως επιθυμούν να τηρηθούν οι κανόνες των υγειονομικών πρωτοκόλλων και ελπίζουν να υπάρχουν κανονικά μονοθέσια θρανία σε όλα τα σχολεία.

«Θα υπάρξει μια καθυστέρηση τοποθέτησης των μονοθέσιων θρανίων στα σχολεία της Λεμεσού, παρόλο που γνωρίζουμε πως και σε σχολεία άλλων Επαρχιών δεν είχαν τοποθετηθεί», σημείωσε καταλήγοντας ο κ. Χατζησάββα.