Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου, ο Δήμαρχος Στροβόλου Ανδρέας Παπαχαραλάμπους εκ μέρους του Δημοτικού Συμβουλίου ευχαρίστησε τον Ανδρέα Μαϊμάρη για τις πολύτιμες υπηρεσίες του στον Δήμο Στροβόλου και του ευχήθηκε υγεία και καλή δύναμη για εκτέλεση των νέων καθηκόντων του.
Ο Ανδρέας Μαϊμάρης υπήρξε μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου επί σειρά ετών, ενώ υπηρέτησε και από τη θέση του Αντιδημάρχου την περίοδο 2012-2014.
Την κενωθείσα θέση στο Δημοτικό Συμβούλιο Στροβόλου θα καταλαμβάνει ο Χρίστος Καλογήρου, ο αμέσως ακολουθών υποψήφιος του συνδυασμού ΔΗ.ΣΥ, σύμφωνα με τις πρόνοιες του περί Δήμων Νόμου, διευκρινίζεται τέλος στην ανακοίνωση.