«Όλοι αυτοί οι δείκτες διατηρούνται καλά στον οργανισμό μου», δήλωσε ο Ρώσος Πρόεδρος απευθυνόμενος στον συνομιλητή του.
Ο Πρόεδρος Πούτιν έλαβε δύο δόσεις του ρωσικού εμβολίου τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, ενώ τον Ιούνιο ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνέντευξης Τύπου γνωστής ως «απευθείας γραμμής» ότι εμβολιάστηκε με το ρωσικό εμβόλιο Sputnik-V.