Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας μέχρις ότου η κυβέρνηση τους καταβάλει όσα τους υποσχέθηκε, δηλώνουν οι είκοσι-εννέα απολυθέντες από το Κεντρικό Σφαγείο Κοφίνου, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν ξανά το πρωί στην είσοδο του Προεδρικού Μεγάρου.

Όπως υποστηρίζουν, το τελευταία χρονοδιάγραμμα μίας εβδομάδας που είχαν δώσει έχει παρέλθει, χωρίς υλοποίηση των δεσμεύσεων που δόθηκαν για να χαρακτηριστούν ως πλεονάζον προσωπικό.

Ο Επαρχιακός Γραμματέας της ΟΗΟ-ΣΕΚ Χρίστος Μάμας και ο Επαρχιακός Γραμματέας της ΣΗΔΗΚΕΚ-ΠΕΟ Αδάμος Ανδρέου, ανάφεραν ότι οι απολυθέντες δεν είναι επαίτες, αλλά ζητούν όσα δικαιωματικά τους ανήκουν.

Αντιπροσωπεία των διαμαρτυρόμενων είχε νέα συνάντηση με τον Υφυπουργό Παρά τω Προέδρω Τίτο Χριστοφίδη, ο οποίος τους ενημέρωσε ότι μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένονται θετικές εξελίξεις.

Αιτία η μη καταβολή ούτε ένος μισθού από τα δικαιώματα των εργαζομένων που έχουν απολυθεί με πλεονασμό στις 12/4/12 παρά τις δεσμεύσεις του Υπουργείου Εσωτερικών για καταβολή των ωφελημάτων στις 30 Απριλίου 2012 και παρά τις κατά καιρούς δεσμεύσεις του υπουργείου Εσωτερικών σε άλλα χρονοδιαγράμματα που έχουν εκπνεύσει προ καιρού. 

 Επίσης δεν έχει καταβληθεί ο 13ος μισθός για το 2011 στους εν υπηρεσία εργαζόμενους, καθώς και σε όσους έχουν απολυθεί/αποχωρήσει από τον Οργανισμό.