Ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού, Αβέρωφ Νεοφύτου, πραγματοποίησε περιοδεία του σε εργοτάξια έργων αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού του Δαλιού.
Ο κύριος Νεοφύτου, τόνισε πως υπέρτατος στόχος είναι η μεταρρύθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης, ώστε οι δήμοι να καταστούν μια τοπική κυβέρνηση για να μπορούν οι πολίτες να εξυπηρετούνται καλύτερα και με λιγότερο κόστος.
«Για εμάς δεν μετρά οποιοδήποτε πολιτικό κόστος από τρεις ή πέντε δημάρχους που θα διαμαρτυρηθούν ότι θα συγχωνευτούν οι δήμοι τους. Για εμάς μετρά το καλό της κοινωνίας και η ανάγκη για μια ριζοσπαστική μεταρρύθμιση στην τοπική αυτοδιοίκηση», ανέφερε ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, Αβέρωφ Νεοφύτου.
Και υπογράμμισε πως θα πρέπει να σταματήσει το πολιτικό σύστημα να είναι ευάλωτο σε πιέσεις και να υιοθετεί πράγματα, που δεν είναι σωστά, για ψηφοθηρικούς λόγους.
«Εάν κάποιοι επιθυμούν εκλογές θα τις έχουν. Όμως αν θα κάνουμε εκλογές θα είναι μόνο για δυόμιση χρόνια γιατί διαφορετικά θα τινάξουμε στον αέρα τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το ταμείο ανάκαμψης για να δημιουργήσουμε την Κύπρο του αύριο», σημείωσε ο κ. Νεοφύτου.
Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Ιδαλίου, Λεόντιος Καλλένος, αναφέρθηκε στα σημαντικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη.
«Αυτή την περίοδο προχωρά το σημαντικό έργο της ανάπλασης του ιστορικού κέντρου του Ιδαλίου το κόστος του οποίου είναι πάνω από 3 εκατομμύρια», είπε ο Δήμαρχος Ιδαλίου, Λεόντιος Καλλένος.
Έχουν επίσης ολοκληρωθεί τα έργα της κατασκευής του αρχαιολογικού πάρκου Ιδαλίου με νέα στέγαστρα και ψηφιακή αναβάθμιση, καθώς και τα γραμμικού πάρκου, ενώ έχουν αναστηλωθεί και εξωραϊστεί όλα τα μνημεία της πόλης.