Ο ίδιος μάλιστα συμμετείχε στην τηλεδιάσκεψη της Τρίτης με τον αρμόδιο υπουργό Πρόδρομο Προδρόμου, εκεί όπου τέθηκαν επί τάπητος όλα τα ζητήματα που αφορούν την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία με φυσική παρουσία, και βεβαίως το επικαιροποιημένο υγειονομικό πρωτόκολλο.
Σε πρώτο πλάνο βρέθηκε και το ζήτημα της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας από μαθητές δημοτικού, εκεί όπου σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, υπάρχουν επί του παρόντος δυο σχολές σκέψης.
Σύμφωνα με τον δρ. Αγαθαγγέλου, η χρήση της μάσκας έχει αποδειχτεί σε πολλές μελέτες ότι πραγματικά μειώνει την μεταδοτικότητα ανεξαιρέτως ηλικίας. Ανέφερε μάλιστα σε έντονο ύφος, «καλούμε την κοινή γνώμη και τους συμπολίτες μας να σεβαστεί την επιστήμη», απαντώντας με αυτόν τον τρόπο προς όλους όσοι ασκούν κριτική προς τις γνωματεύσεις των ειδικών.
«Με όλο τον σεβασμό της αντίθετης άποψης, τεκμηριώνεται ότι η χρήση της μάσκας δεν πρέπει να αποτελεί καθημερινό διχαστικό φαινόμενο μεταξύ γονέων, παιδιών ή ακόμη και ευρύτερης κοινωνίας» σημείωσε επιπρόσθετα ο δρ. Αγαθαγγέλου.
Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η πανδημία δεν έχει κάνει ακόμη τον κύκλο της, και πως υπό το πρίσμα της εξαιρετικά μεταδοτικής μετάλλαξης Δέλτα, δεν μπορεί να γίνονται χαλαρώσεις στα μέτρα ατομικής αλλά και συλλογικής προστασίας.