Ο κύριος Ντάτσιτς έγινε το πρωί δεκτός από τον Πρόεδρο Χριστόφια, στο Προεδρικό Μέγαρο, όπου, αφού πραγματοποίησαν κατʼ ιδίαν συνάντηση, παρακάθισαν σε συνομιλίες μεταξύ των αντιπροσωπειών των δύο χωρών.
Ακολούθως, ο Πρωθυπουργός της Σερβίας υπέγραψε το βιβλίο επισκεπτών του Προεδρικού Μεγάρου. Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος Χριστόφιας ανέφερε ότι με τον Σέρβο πρωθυπουργό είχαμε μια εγκάρδια, φιλικότατη και ουσιαστική συνομιλία, κατά την οποία συζητήσαμε σε βάθος τις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών και τρόπους ενίσχυσής τους.