Ανάφερε ακόμα ότι ο ένας από τους τρεις που έχουν εμβολιαστεί είναι διασωληνωμένος.
Συνολικά στο «νοσοκομείο αναφοράς» νοσηλεύονται 58 άτομα ενώ σήμερα αναμένεται να δοθούν εξιτήρια είπε ο Ουτσανέρ και πρόσθεσε ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει πρόβλημα στον αριθμό των ασθενών που νοσηλεύονται, «αντέχουμε, είμαστε στα όρια όμως» είπε.