Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Έξι στους εννέα ασθενείς που νοσηλεύονται στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του «νοσοκομείου αναφοράς» στα κατεχόμενα δεν έχουν εμβολιαστεί, σύμφωνα με τον αρχίατρο Ερόλ Ουτσάνερ, όπως μεταδίδει η «Κίπρις Πόστασι».

 

Ανάφερε ακόμα ότι ο ένας από τους τρεις που έχουν εμβολιαστεί είναι διασωληνωμένος.

 

Συνολικά στο «νοσοκομείο αναφοράς» νοσηλεύονται 58 άτομα ενώ σήμερα αναμένεται να δοθούν εξιτήρια είπε ο Ουτσανέρ και πρόσθεσε ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει πρόβλημα στον αριθμό των ασθενών που νοσηλεύονται, «αντέχουμε, είμαστε στα όρια όμως» είπε.