Σύμφωνα με την «Κίπρις Πόστασι», σε δηλώσεις του ο αρχίατρος Ερόλ Ουτσανέρ είπε ότι η κατάσταση της υγείας της νεαρής είναι κρίσιμη και δυστυχώς χθες διαπιστώθηκε ότι το έμβρυο που κυοφορούσε ήταν νεκρό.
Είπε ακόμα ότι στην μονάδα εντατικής θεραπείας νοσηλεύονται ακόμα 8 άτομα από τα οποία τα τρία, συμπεριλαμβανομένης της νεαρής είναι διασωληνωμένα.