«Η πρόκληση, τόσο για εμένα, όσο και για όλα τα μέλη του Συμβουλίου, είναι τεράστια. Βιώνουμε την εποχή της ψηφιοποίησης κάθε πτυχής της καθημερινότητάς μας, η οποία μάλιστα αναπτύσσεται εκθετικά μέσω της σύγκλισης των τεχνολογιών και των δικτύων. Η παγκόσμια επίδραση των τεχνολογικών αλλαγών σε ιδιώτες και επιχειρήσεις είναι συνεχώς βαθύτερη, αλλάζει τον τρόπο ζωής μας, δημιουργεί καινούργια μοντέλα επιχειρηματικότητας και εξελίσσει ραγδαία κάθε μορφή οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, στόχος είναι η Cyta όχι μόνο να συνεχίσει να αποτελεί την ατμομηχανή της τεχνολογικής αναβάθμισης, αλλά και να καταστεί ο πυλώνας επιτάχυνσης της ψηφιοποίησης, ο πρωτοπόρος και το σημείο αναφοράς στην εξέλιξη της κοινωνίας της πληροφορίας, σημείωσε ο νέος πρόεδρος του οργανισμού.
«Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, καθώς και το σύνολο του Υπουργικού Συμβουλίου, για την εμπιστοσύνη που επέδειξαν στο πρόσωπό μου, την κομβική αυτή στιγμή. Αποτελεί για μένα ύψιστη υποχρέωση αυτή την εμπιστοσύνη, μαζί και με τους υπόλοιπους συνεργάτες μου, να την τιμήσω», υποράμμισε.
Ο Μιχάλης Ιωαννίδης, διαδέχεται την Ρένα Ρουβιθά Πάνου, που συμπλήρωσε δύο θητείες στην ηγεσία του Οργανισμού.