Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δύσκολη η κατάσταση στα δημόσια νοσηλευτήρια ελέω της πανδημίας και της μετάλλαξης Δέλτα. Οι φόβοι των ειδικών για αύξηση των νοσηλευμένων ασθενών επιβεβαιώθηκαν, με τον συνολικό αριθμό να φθάνει χθες στους 301, εκ των οποίων οι 86 σε σοβαρή κατάσταση.

Ο Εκπρόσωπος Τύπου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, Χαράλαμπος Χαριλάου, δήλωσε στο Κρατικό Ραδιόφωνο ότι η κατάσταση σε σχέση με τους νοσηλευόμενους ασθενείς αναμένεται να σημειώσει μερική βελτίωση τις επόμενες ημέρες, με βάση και το ποσοστό θετικότητας, το οποίο σύμφωνα με τις χθεσινές ανακοινώσεις του Υπουργείου Υγείας αγγίζει το 1,19%.

Διαβάστε επίσης: Ασφυκτικά γεμάτο το Νοσοκομείο Αναφοράς - 23 ετών ο νεαρότερος νοσηλευόμενος

«Έχουμε ελπίδες ότι οι επόμενες ημέρες θα είναι καλύτερες. Βάση του ποσοστού θετικότητα που υπάρχει στην κοινότητα ευελπιστούμε ότι τις επόμενες ημέρες θα δούμε σταδιακή μείωση των νοσηλευόμενων σε κοινούς θαλάμους.

Ωστόσο ο αριθμός των ασθενών που βρίσκονται στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείες θα συνεχίζει να αυξάνεται τις επόμενες ημέρες, αφού πρόκειται για την τελευταία μονάδα που κάνει εισαγωγές και εξιτήρια. Ο χρόνος παραμονής των ασθενών εκεί είναι σχεδόν διπλάσιος από τον χρόνο παραμονής ενός ασθενή σε κοινό θάλαμο», εξήγησε ο κ. Χαριλάου. 

Διαβάστε επίσης: Δρ. Καραγιάννης: Οι εισηγήσεις για τρίτη δόση εμβολίου σε συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού (ΒΙΝΤΕΟ)

Έπειτα, ανέφερε ότι στα νοσηλευτήρια βρίσκονται και πολύ βαριά περιστατικά. 

Άτομα με βαριά πνευμονία, αναπνευστική ανεπάρκεια, άτομα με οξυγόνο, νεαροί ασθενείς αλλά και μεγαλύτεροι σε ηλικία. Αυτή είναι η εικόνα που επικρατεί στα δημόσια νοσηλευτήρια της χώρας, με γιατρούς και νοσηλευτές να καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες, ώστε να δοθεί η απαιτούμενη ιατρική περίθαλψη σε εκείνους που το χρειάζονται, με την ελπίδα ότι έπονται καλύτερες μέρες.