Αέρας αισιοδοξίας πνέει στο Υφυπουργείο Τουρισμού καθώς οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αύξηση στους αριθμούς. Στο πλαίσιο δηλώσεων του ο Υφυπουργός, Σάββας Περδίος σημείωσε πως ο στόχος θα επιτευχθεί καθώς ο Ιούνιος έδωσε λίγο φως στην άκρη του τούνελ.
Σύμφωνα με τον Σάββα Περδίο «κλείσαμε περίπου το 35% του 2019 με μια αυξητική τάση να φαίνεται για τους επόμενους μήνες. Πρέπει να πω ότι μέχρι τα τέλη Ιουνίου, οι αριθμοί μας, σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες πέρυσι, είναι ήδη καλύτεροι και φαίνεται ότι είμαστε σε καλύτερη τροχιά από πέρυσι και είναι πάρα πολύ σημαντικό να το πετύχουμε αυτό».
Μπορεί οι αριθμοί να δημιουργούν συγκρατημένη αισιοδοξία ωστόσο σύμφωνα με τον Υφυπουργό Τουρισμού, χρειάζεται μεγάλη προσοχή, αφού ο δρόμος είναι ακόμη μακρύς δεδομένου ότι η Κύπρος παραμένει στο βαθύ κόκκινο και δυσκολεύει την έλευση των τουριστών.
Οι αριθμοί των κρατήσεων και των πτήσεων από τη Ρωσία ανεβαίνουν συνεχώς ενώ δειλά δειλά αρχίζει και η κάθοδος των Βρετανών.
Με τον Σάββα Περδίο να αναφέρει ότι «έχουν ξεκινήσει τις τελευταίες ημέρες και οι Βρετανοί να έρχονται, ελπίζουμε ότι δεν θα έχουμε τα οποιαδήποτε δυσάρεστα τις επόμενες εβδομάδες που να μας πάρουν και άλλο πίσω. Εκτιμάται ότι θα κυμανθεί η τουριστική κίνηση τον Αύγουστο και αναμένεται να κλείσει ελαφρώς καλύτερα από τον Ιούνιο».
Ο Υφυπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία πως εάν το 2022 είναι η αρχή της ανάκαμψης τότε η πλήρης ανάκαμψη θα φτάσει το 2024.