Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Διέψευσε η Έλσα Αναστασιάδη τις φήμες που ήθελαν την ίδια και την αδερφή της νοσηλεύονται θετικές στον κορωνοϊό σε ιδιωτικό ιατρικό κέντρο στη Λευκωσία.

Μεταξύ άλλων αναφέρει πως, αντί να αναλώνουμε τις δυνάμεις μας σε εικασίες και αναλήθειες, ας ευχηθούμε ολόψυχα καλή ανάρρωση σε αυτούς που παλεύουν με τον COVID στα νοσοκομεία μας αλλά και στους δικούς τους που αγωνιούν.

Αυτούσια η ανάρτησή της:

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον όλων όσων διάβασαν τις αβάσιμες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περί δήθεν νοσηλείας της αδερφής μου και εμένα σε ιδιωτικό ιατρικό κέντρο της Λεμεσου, και μας στέλνουν μηνύματα.

Για να σταματήσει επιτέλους η παραπληροφόρηση, εννοείται ότι εμβολιαστήκαμε πλήρως και ευτυχώς είμαστε μια χαρά και δεν νοσούμε, ούτε η αδελφή μου ούτε εγώ.

Νομίζω ότι πλέον όλοι έχουμε δικούς μας και άτομα που ξέρουμε που νόσησαν και δυστυχώς κάποιοι μπορεί και να μην τα κατάφεραν.

Άρα, αντί να αναλώνουμε τις δυνάμεις μας σε εικασίες και αναλήθειες, ας ευχηθούμε ολόψυχα καλή ανάρρωση σε αυτούς που παλεύουν με τον COVID στα νοσοκομεία μας αλλά και στους δικούς τους που αγωνιούν.