Φέρονται να παρακινούσαν ασθενείς να μην εμβολιαστούν και πρότειναν θεραπείες με βιταμίνες για καταπολέμηση του κορωνοϊού.
Με τον πρόεδρο της Επιτροπής Δεοντολογίας του ΠΙΣ, Μιχάλη Αναστασιάδη να αναφέρει πως «έχουν φτάσει μερικές μεμονωμένες καταγγελίες αλλά βεβαίως και εμείς παρακολουθούμε όλα αυτά που συζητούνται δημόσια και στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο σε σχέση με μια πολύ μικρή μερίδα συναδέλφων μας οι οποίοι εκφράζονται εναντίον του εμβολιασμού . Όπως αντιλαμβάνεστε αυτό δεν μπορεί να αλλοιώσει καθόλου την εικόνα και την επίσημη θέση που έχουμε λάβει ως ΠΙΣ και επιστημονικές εταιρείες υπέρ του εμβολιασμού έναντι της νόσου Covid-19».
Η Επιτροπή Δεοντολογίας του ΠΙΣ αναμένεται να εξετάσει επίσης την παρουσία των πέντε γιατρών και τις ομιλίες που έκαναν σε εκδηλώσεις και συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, στέλνονται μηνύματα κατά των εμβολιασμών και των μέτρων.
Σύμφωνα με τον κ. Αναστασιάδη, «από την άλλη οι θέσεις που εκφράζουν αυτοί οι συνάδελφοι σαφώς και θα εξεταστούν με την δέουσα σημασία και σχολαστικότητα που επιβάλει και η νομοθεσία, επομένως και η διερεύνηση όλων αυτών των περιπτώσεων θα γίνει σύμφωνα με τις πρόνοιες της νομοθεσίας».
Έντονες ανησυχίες στο μεταξύ υπάρχουν και για τους φροντιστές και νοσηλευτές σε οίκους ευγηρίας, που δε έχουν ακόμη εμβολιαστεί.
Ο πρόεδρος του Παρατηρητηρίου Τρίτης Ηλικίας, Δήμος Αντωνίου αναφέρει ότι «είναι δικαίωμα του κάθε νοσηλευτή ή φροντιστή να μην θέλει να εμβολιαστεί, αλλά το δικαίωμα του σταματά εκεί που επηρεάζει τις ζωές άλλων και πόσο μάλλον ανθρώπων ηλικιωμένων που είναι ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού».
Και πρόσθεσε πως είναι επιτακτική ανάγκη να γίνονται πιο αυστηροί και εντατικοί έλεγχοι από τους ιδιοκτήτες των Οίκων Ευγηρίας, καθώς και από τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους.