Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μια 79χρονη γυναίκα είναι το νέο θύμα του κορωνοϊού στα κατεχόμενα, ανεβάζοντας τον αριθμό των θανάτων από την αρχή της πανδημίας στους 40.

 

Όπως μεταδίδεται στα κατεχόμενα, η 79χρονη με υποκείμενα νοσήματα νοσηλευόταν σε Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας σε «κρατικό» νοσοκομείο από τις 18 Ιουλίου.

 

Εξάλλου σχετικό δημοσίευμα στην «Κίπρις Πόστασι» αναφέρει ότι η 79χρονη δεν είχε εμβολιαστεί