Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ο Πρωθυπουργός παραδέχτηκε ότι τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα έχει χάσει το 20% του ΑΕΠ της και οι Έλληνες το 35% του βιοτικού τους επιπέδου.
 
Διαβεβαίωσε, όμως, ότι πλέον έχει αρχίσει η πορεία ανάκαμψης και ότι έχουν, ήδη, γίνει οι δέουσες μεταρρυθμίσεις, ότι θα ακολουθήσουν και άλλες, ότι έχει «κλείσει» η παραμονή της χώρας στο ευρώ και ότι επίκειται η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Ο κ. Σαμαράς σημείωσε ότι σε αυτήν την προσπάθεια «αναγέννησης της Ελλάδας, πιο ευρωπαϊκής και πιο ανταγωνιστικής από ποτέ» «είμαστε όλοι ενωμένοι εκτός από τα δύο άκρα», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, τα οποία «καταγγέλλουν το ένα το άλλο, αλλά ψηφίζουν μαζί, ονειρεύονται μαζί, βολεύονται μαζί» και κατέληξε ότι τα δύο άκρα προσπαθούν να εμποδίσουν «αυτό που με απλές λέξεις θέλει ο λαός: μια νοικοκυρεμένη χώρα σε μια φιλική προς την Ελλάδα Ευρώπη».
Όπως αναμενόταν, ο κ. Αντώνης Σαμαράς έκανε ειδική αναφορά στο, υπό σχεδιασμό, φορολογικό νομοσχέδιο ιδιαίτερα μετά και από τις σχετικές διαρροές. «Ζητώ φορολογική συνέπεια. Ζητώ επιστροφή καταθέσεων. Ζητώ να λειτουργήσει η χώρα ως φυσιολογική δημοκρατία και ως φυσιολογική οικονομία. Μόνον έτσι θα μπορέσουμε να κάνουμε σύντομα πραγματικότητα το 15% φόρο στα κέρδη, στο σύνολο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων!» ανέφερε. Διέψευσε τα περί συντελεστή της τάξης του 45% στα εισοδήματα άνω των 25.000 ευρώ, λέγοντας ότι ο ίδιος στηρίζει τη μεσαία τάξη και δεν επιθυμεί να τη δει να γονατίζει.
 
Συμπλήρωσε ότι θα υπάρχει, αντίθετα, ελάφρυνση σε όσους έχουν εισοδήματα έως 25.000 ευρώ με τους νέους συντελεστές, καθώς και ότι θα χορηγούνται επιδόματα ανά παιδί, με γνώμονα εισοδηματικά κριτήρια, καθώς και ότι θα γίνει προσπάθεια αποκατάστασης των πολυτεκνικών επιδομάτων.
 
Ο κ. Σαμαράς ανέφερε, επίσης, ότι απώτερος στόχος είναι σταδιακά να μειωθούν οι φορολογικοί συντελεστές, έτσι ώστε να δημιουργηθεί κίνητρο στους φορολογούμενους να πληρώνουν τους φόρους τους, να καταστεί δυνατός ο συμψηφισμός των χρεών των επιχειρήσεων με τις οφειλές του δημοσίου προς αυτούς για να επιλέγουν  και οι ίδιοι επειδή θα ωφελούνται να καταγράφουν ηλεκτρονικά τις συναλλαγές τους, να υπάρξει ένα απλούστερο φορολογικό σύστημα όπου όλα θα μπορούν ηλεκτρονικά να διασταυρώνονται και να τιμωρηθούν αυστηρά όσοι παραβαίνουν το νόμο. Η ολοκληρωμένη εφαρμογή ενός τέτοιου φορολογικού, κατά τον κ. Σαμαρά, συμβαδίζει με την πορεία της χώρας προς την ανάπτυξη, και δεν γίνεται από μέρα σε μέρα.