Στην περιοχή του Αγίου Νικολάου, που περιλαμβάνει το 3,5% της περίκλειστης περιοχής του Βαρωσιού, βρέθηκε ο λεγόμενος πρωθυπουργός, μέλη της ψευδοκυβέρνησης, ο λεγόμενος δήμαρχος Αμμοχώστου και αξιωματικοί των κατοχικών δυνάμεων, οι οποίοι ξενάγησαν αντιπροσωπεία δημοσιογράφων στην περιοχή.
Σύμφωνα με τον Ερσάν Σανέρ το λεγόμενο υπουργικό συμβούλιο αποφάσισε την αποστρατιωτικοποιήση της εν λόγω περιοχής, ως μέρος των παράνομων εξαγγελιών Ερντογαν.
«Στην περιοχή, έκτασης πέντε τετραγωνικών χιλιομέτρων, υπάρχουν συνολικά 496 περιουσίες. Θα συγκροτήσουμε μια επιτροπή για να αξιολογήσουμε τα κτήρια που πρόκειται να καταρρεύσουν», δήλωσε ο «πρωθυπουργός» κατεχομένων, Ερσάν Σανέρ.
Τη σκυτάλη των προκλήσεων, πήρε ο κατοχικός ηγέτης ο οποίος σε συνέντευξή του, απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο επιστροφής της Αμμοχώστου.
«Ανοίγουμε τα Βαρώσια επειδή δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία και δεν είναι πλέον δυνατόν να το επιστρέψουμε ακόμα κι αν επιτευχθεί συμφωνία. Η επιστροφή έχει εξαλειφθεί, είναι ένα εθνικό ζήτημα. Είναι θέμα τιμής. Είναι έδαφος της «ΤΔΒΚ». Η επιστροφή είναι εντελώς αδύνατη», είπε ο κατοχικός ηγέτης Ερσίν Τατάρ.
Στο μεταξύ, σήμερα οι κατοχικές αρχές άνοιξαν ακόμα 500 μέτρα από το παραλιακό μέτωπο του Βαρωσίου, σύμφωνα με την Κιπρίς Ποστασί.
Πρόκειται για περιοχή της οποίας το άνοιγμα είχε εξαγγείλει ο Ταγίπ Ερντογάν υπό βροχή το Νοέμβριο του 2020, και η οποία καθαρίστηκε και ετοιμάστηκε για επισκέπτες.
Αποτελεί συνέχεια της παραλίας που ήδη ήταν ανοιχτή, και έχουν τοποθετηθεί ομπρέλες και κρεβατάκια ενώ συνεχίζονται οι εργασίες ανέγερση υποστατικών όπως καφέ.