Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ικανοποίηση για τα μεγάλα πράσινα έργα στο Βασιλικό που είναι υπό εξέλιξη και λίγο πριν την ολοκλήρωση τους, εξέφρασε η υπουργός ενέργειας Νατάσα Πηλείδου μετά από επίσκεψη στον Ηλεκτροπαραγωγό Σταθμό 

«Είναι πράγματι μεγάλη η πρόοδος η οποία έχει γίνει και έχουμε φθάσει στο σημείο όπου η υποδομή έχει εγκατασταθεί και είναι σε διαδικασία ολοκλήρωσης τα έργα ούτως ώστε να είναι σε θέση όταν θα ολοκληρωθεί η υποδομή από πλευράς ΔΕΦΑ να μπορεί η ΑΗΚ να δεχθεί φυσικό αέριο», ανέφερε η Υπουργός Ενέργειας, Νατάσα Πηλείδου.  

Η υπουργός ενέργειας συνεχάρη την ΑΗΚ για τα έργα που σχεδιάζει και υλοποιεί για μείωση των εκπομπών αερίου, τονίζοντας πως η ταχεία μετάβαση σε μία οικονομία χαμηλών ρύπων αποτελεί πρόκληση για τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις της Κύπρου. 

«Γίνονται παράλληλα προσπάθειες ούτως ώστε ταυτόχρονα να εξετάζονται και οι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να μεταβούμε και από το φυσικό αέριο σε βάθος χρόνου σε υγρογόνο ούτως ώστε να είμαστε έτοιμοι για τις ακόμα πιο πρωτοποριακές τεχνολογίες οι οποίες επιτρέψουν την κλιματική ουδετερότητα μέχρι το 2050», είπε επίσης η κ. Πηλείδου. 

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΗΚ Μιχάλης Κωμοδρόμος ενημέρωσε την υπουργό για την εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων προστασίας του περιβάλλοντος, ώστε να συμμορφωθεί η ΑΗΚ με τις Οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

«Εργα τα οποία έχουν να κάνουν με την προστασία του περιβάλλοντος και επίσης νέα μονάδα η οποία θα έχει συνολική ισχύ 160 μβ, τα έργα αυτά της ΑΗΚ υπηρετούν ένα σκοπό, να κάνουν την Κύπρο ενεργειακά πιο ισχυρή και πιο σίγουρη για το μέλλον της», ανέφερε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΗΚ, Μιχάλης Κωμοδρόμος.  

Σύμφωνα με την κ. Πηλείδου στόχος του υπουργείου ενέργειας είναι η κλιματική ουδετερότητα της Κύπρου στο πλαίσιο των νέων, πιο αυστηρών κανόνων που προωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε η πράσινη οικονομία να επιφέρει περισσότερα οφέλη στην ευημερία των πολιτών και των επιχειρήσεων και της χώρας.