Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Την πόρτα σε οίκους ευγηρίας και ιδρύματα, ξανακτυπά μετά από αρκετούς μήνες ο κορωνοϊός. Κάτι που έχει θέσει σε συναγερμό τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες.

Όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Υγείας, εργαζόμενος σε οίκο ευγηρίας στη Λάρνακα μετέδωσε τον ιό σε συνολικά έντεκα άτομα. Σε οκτώ που είναι πλήρως εμβολιασμένα, σε ένα που έλαβε μόνο την πρώτη δόση και σε δύο που είναι ανεμβολίαστοι.

«Χρειάστηκε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο 2 άτομα, το ένα εκ των οποίων κρατήθηκε για ενδονοσοκομειακή περίθαλψη, ενώ το δεύτερο επέστρεψε στη στέγη. Απομονώθηκαν τα θετικά περιστατικά και ήδη ιατρός έχει επισκεφθεί και έχει αξιολογήσει τα κρούσματα. Όλοι έχουν ήπια ή και καθόλου συμπτώματα», ανέφερε σε ανακοίνωση του το Υπουργείο Υγείας.

Σε παιδική στέγη στη Λάρνακα εντοπίστηκαν θετικά δύο άτομα, τα οποία ήταν στενές επαφές προηγούμενων κρουσμάτων. Πρόκειται για ανήλικους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στο πρόγραμμα εμβολιασμού. Ενώ στη Λεμεσό καταγράφηκαν πέντε κρούσματα. Πρόκειται για εργαζόμενο σε ειδικό σχολείο που δεν έχει εμβολιαστεί, για άτομο σε κέντρο ημερήσιας φροντίδας που ολοκλήρωσε τον εμβολιασμό του πριν από μία εβδομάδα και για τρία πρόσωπα σε αναρρωτήριο. Δύο ένοικους που έχουν εμβολιαστεί και ο ένας χωρίς ιστορικό εμβολιασμού.

«Τα δύο άτομα που έχουν εμβολιαστεί έχουν ήπια συμπτωματολογία και το άτομο που δεν έχει ιστορικό εμβολιασμού έχει πιο έντονα συμπτώματα, αλλά δεν χρήζει νοσηλείας. Παρακολουθούνται ιατρικά», επισήμανε στην ανακοίνωση το Υπουργείο Υγείας.

Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε και εργαζόμενος σε Κέντρο ηλικιωμένων στη Λευκωσία που δεν έχει ιστορικό εμβολιασμού.