Με όλες τις τιμές, το πυροβολικό τίμησε σήμερα την προστάτιδα του Αγία Βαρβάρα.
Ο επίσημος εορτασμός οργανώθηκε στο στρατόπεδο Στυλιανού Καλμπουρτζή, στο Δελίκηπο.
Στην ημερήσια διαταγή, ο Διοικητής του πυροβολικού, Ανδρέας Μαρκίδης, κάλεσε όλους να στρέψουν ευλαβικά την σκέψη τους στο πάνθεον των ηρώων του πυροβολικού.
Τελέστηκε τρισάγιο για τους πυροβολητές οι οποίοι έπεσαν μαχόμενοι κατά την Τουρκική Εισβολή, ενώ ο Υπουργός Άμυνας κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο του αντισυνταγματάρχη Στυλιανού Καλμπουρτζή.
Η τελετή ολοκληρώθηκε με τον Εθνικό Ύμνο.
Ακολούθως, αξιωματικοί της μονάδας ξενάγησαν τους επίσημους στο χώρο όπου φυλάσσονται οπλικά συστήματα του πυροβολικού.
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/watch?v=Bo_XeI6qGl0?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Με κάθε τιμή το πυροβολικό τίμησε σήμερα την προστάτιδα του Αγία Βαρβάρα. Ο επίσημος εορτασμός διοργανώθηκε στο στρατόπεδο Στυλιανού Καλμπουρτζή, στο Δελίκηπο. Το παρών του στους εορτασμούς της προστάτιδας αγίας του Πυροβολικού, έδωσε ο Υπουργός Άμυνας, Δημήτρης Ηλιάδης.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης τελέστηκε τρισάγιο στην μνήμη των πυροβολητών που έπεσαν μαχόμενοι κατά την τουρκική εισβολή.
Ο υπουργός Άμυνας κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο του αντιστράτηγου Στυλιανού Καλμπουρτζή.
Ακολούθως, Αξιωματικοί της μονάδας ξενάγησαν τον Υπουργό Άμυνας και τους άλλους επίσημους στο χώρο όπου βρίσκονται τα οπλικά συστήματα του πυροβολικού.