Σε δηλώσεις του μετά την προσευχή, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και ερωτηθείς σχετικά, ανέφερε ότι υπήρχαν προσδοκίες ότι μετά την επίλυση του προβλήματος στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ το Αζερμπαϊτζάν θα προχωρούσε σε αναγνώριση του ψευδοκράτους.
«Δεν υπάρχει τίποτα που να μας κάνει να διστάζουμε για αυτό το ζήτημα. Τα συζητάμε συνεχώς με τον αδελφό μου Ιλχάμ Αλίγιεβ. Ελπίζω αυτά τα ταξίδια να συνεχιστούν στο υψηλότερο επίπεδο», ανέφερε χαρακτηριστικά για την παρουσία Αζέρων αξιωματούχων στα κατεχόμενα.
Ταυτόχρονα, ο κατοχικός ηγέτης, Ερσίν Τατάρ έκανε λόγο για μια χώρα αδελφή και δήλωσε ότι οι σχέσεις τους την Τουρκία είναι οι δεσμοί της αδελφοσύνη τους με το Αζερμπαϊτζάν.
«Συναντηθήκαμε επίσης με την αντιπροσωπεία και λάβαμε επίσης μεγάλη ζεστασιά και ενδιαφέρον από αυτούς», επισήμανε ο Ερσίν Τατάρ.
Ταυτόχρονα, τόνισε πως «στην ουσία, είναι ένα μήνυμα στον κόσμο ότι οι βουλευτές μιας τόσο σημαντικής αντιπροσωπείας είναι μαζί μας σε μια τόσο σημαντική ημέρα της “Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου”».
Επίσης, είπε ότι «υπάρχουν χιλιάδες πολίτες του Αζερμπαϊτζάν στην "ΤΔΒΚ", συνεπώς υπάρχουν ήδη σημαντικοί και βαθύτεροι δεσμοί μεταξύ μας. Επομένως, στην καρδιά μου, τους είπα ότι είμαστε απόγονοι του ίδιου έθνους, οπότε νομίζω ότι" ένα έθνος, τρία κράτη”».