Η αντικατοχική εκδήλωση αποτελεί επιστέγασμα του μεγάλου οδοιπορικού μνήμης που πραγματοποίησαν Κύπριοι μοτοσικλετιστές σε όλη την μητροπολιτική Ελλάδα και την Κρήτη, μεταφέροντας το μήνυμα του αγώνα της αντίστασης αλλά και της απαίτησης για δικαιοσύνη και τιμωρία όσων ευθύνονται για τον θάνατο των νέων μαρτύρων στον βωμό της Κυπριακής ελευθερίας, του Τάσου Ισαάκ και του Σολωμού Σολωμού.
Η μεγαλειώδης εκδήλωση ξεκίνησε στις 21:00 το βράδυ του Σαββάτου και έρχεται σε μια κρίσιμη συγκυρία για το εθνικό μας πρόβλημα. Εκατοντάδες κόσμος συγκεντρώθηκε στην Πλατεία Ελευθερίας για να παρακολουθήσει την εκδήλωση, που στέλνει το μήνυμα συνέχισης του αγώνα με προμετωπίδα το «Δεν ξεχνώ».