Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τρόπους αντίδρασης για ανάσχεση της έξαρσης του ιού αναζητούν οι αρμόδιοι, με τον Υπουργό Υγείας να συγκαλεί σε έκτακτη σύσκεψη με τους επιδημιολόγους, ενώ και το Υπουργικό Συμβούλιο μετατέθηκε για την Παρασκευή, με ορατό ενδεχόμενο λήψης νέων μέτρων.

Στο «Μέρα Μεσημέρι» παρενέβη η Σύμβουλος του Υπουργού Υγείας δρ. Ζωή Δωροθέα Πανά, η οποία ανέφερε αρχικά πως στο παρόν στάδιο παρατηρείται μεγάλη επιδείνωση και ραγδαία εξέλιξη της επιδημιολογικής εικόνας, τόσο στον κοινωνικό ιστό, όσο και στα νοσοκομεία.

Σημείωσε μάλιστα πως το «δυστύχημα», αλλά και η κοινή διαπίστωση, έγκειται στο ότι η έξαρση συνέπεσε με το καλοκαίρι, αλλά και με την περίοδο των χαλαρώσεων, κάτι που επιδεινώνει την όλη κατάσταση.

Ανέφερε παράλληλα πως αυτό που έχει τεράστια σημασία, ειδικά σε αυτή την φάση, είναι η συμμόρφωση των πολιτών στα όποια μέτρα ενδεχομένως αποφασιστούν, και όχι αυτά από μόνα τους. «Ο κόσμος αδυνατεί για πάρα πολλούς λογούς να συμμορφωθεί με αυτή την προσπάθεια. Είναι ανθρώπινο, είναι λογικό, όμως πρέπει να το λάβουμε υπόψη μας».

«Το κομμάτι της ατομικής ευθύνης είναι βασικό για να πορευθούμε σε αυτή τη φάση της έξαρσης...και ότι δεν θέλουμε να πλήξουμε άλλο την κοινωνική δραστηριότητα, την οικονομία και τον τουρισμό» ανέφερε ενδεικτικά η κα Πανά.

Παράλληλα, το άλλο φαινόμενο που παρατηρείται σύμφωνα με την κα Πανά, είναι πως παρουσιάζεται διασπορά του ιού σε ολοένα και νεαρότερες ηλικίες. Και σε αυτό το σημείο ενέταξε τη σημασία της εμβολιαστικής κάλυψης, ειδικότερα αυτή την περίοδο.

«Σημαντικό να επιταχύνουμε τον εμβολιασμό, οι νεαροί ενήλικες έχουν χαμηλή θωράκιση και υψηλή κοινωνική δραστηριότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά η κα Πανά.